سرقت از مغازه داران
نوشته شده توسط : bnbgate

اول از همه خدمتتون بگم کسی که این مقاله را تهیه کرده است یکی از بوتیک داران عزیز بوده است که راجع‌به تجربیاتش برای ما نوشته است تا کسانیکه در صنف ایشان یا مشابه صنف ایشان هستند از تجربیات ایشان بهره ببرند.

تجربه و توصیه

سلام

من یک بوتیک خوب در یک پاساژ نسبتا خوب داشتم. مثل هر مغازه‌دار دیگری طبق روال آخر هر ماه حساب کتاب خود را جمع میکردم تا هزینه‌ها را پرداخت کنم و سود ماهانه را بر آورد کنم. بعدها رفته رفته متوجه شدم که میزان دخل و خرج بوتیک باهم همخوانی ندارند، یعنی اجناس مغازه کم می‌شدند، بله درست حدس زدین سرقت صورت میگرفت. برای اینکه متوجه شوم از کجا نشات میگیرد مجبور بودم هر ماه دوربین‌های مدار بسته را چک کنم تا ببینم کی و کجا و سرقت صورت گرفته است و سارق را شناسایی کنم. موضوع جالب اینجاست که با اینکه هزینه نسبتا زیادی کرده بودم اما کیفیت دوربین خیلی قوی نبود تا بتوانم به دقت چهره ها را شناسایی کنم و موضوع جالب تر اینکه اگر شناسایی هم میکردم دیگر کار از کار گذشته بود و کاری از دستم بر نمی آمد. با مشورت و پرس وجو به این نتیجه رسیدم که باید  گیت فروشگاهیی نصب کنم وبه همه اجناس مغازه تگ دزد گیر وصل کنم، برای کالاهای ارزان تر یا آنهایی که امکان چسباندن تگ نداشتند  از لیبل استفاده کردم. بعدا متوجه شدم که دوربین مدار بسته هزینه اضافی بوده و از همان ابتدا نصب گیت فروشگاهی و چسباندن تگ‌های دزدگیر و لیبل کافی بوده است.

یک توصیه اکید دارم برای همکاران خودم، مخصوصا مزون داران که در بین لباس هایشان بعضی از آنها  گران قیمت هستند و آن این است که روی اجناس گرانتر بیشتر از یک تگ استفاده کنند و تگ یا لیبل مخفی در لباس قرار دهند. سارقان باهوش همه جا حضور دارند و ممکن است با همراه داشتن تگ بازکن اجناس مغازه شما را به سرقت ببرند، پس چسباندن لیبل یا تگ مخفی اضافی به اجناس خود دریغ نکنید و باهزینهِ جزیی از خسارت های بزرگ جلوگیری کنید.

یک پیشنهاد دیگری دارم برای فروشگاه‌داران مواد غذایی و حتی کسانیکه سوپرمارکت بزرگ دارند،  بجای نصب دوربین مدار بسته و استخدام یک نفر برای خیره شدن به دوربین از لیبل های ارزان قیمت استفاده کنند تا کالاهایی که قیمت بالاتری دارند از سرقت در امان بمانند، زیرا به هرحال  در مواقع شلوغی کنترل از دست کارکنانتان خارج میشود و نمیتوان از سرقت جلوگیری کرد در واقع نصب لیبل هم امنیت بیشتری دارد و هم به صرفه تر است.

امیدوارم مطالب بیان شده برایتان مفید واقع شود شما هم اگر تجربیاتی داشتین آن را انتشار دهید تا دیگران از آن بهره ببرند.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com





:: برچسب‌ها: مجازات_سرقت_از_فروشگاه_در_ایران،قیمت_گیت_فروشگاهی،حکم_دزدی_از_فروشگاه،شکستن_دزدگیر_لباس،جرم_دزدی_از_فروشگاه_رفاه،مجازات_سرقت_از_فروشگاه،تگ_لباس_چیست،گیت_فروشگاهی،شکستن_تگ_لباس،گیت_فروشگاهی_rf،تگ_دزدگیر،گیت_دزدگیر،دزدگیر_فروشگاهی،لیبل_دزدگیر_چگونه_دزدگیر_لباس_را_در_خانه_باز_کنی،تگ_لباس،انواع_سرقت،چگونه_دزدگیر_لباس_را_باز_کنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: